Co sem, kurva, lezete?! Nemáte co na práci? No, když už jste tady, kafe se vaří a buchty jsou v troubě…

12 Dec

Volám sa Čuk Rorýs. Kozmodisk používam odvtedy, čo som si dojebal chrbát na Totalgyme.

Na ČSFD mě nechtěli, tak jsem se udělal. Sám pro sebe.

Jsem verbal, podivná virtuální entita, která kdysi vzala útokem HOMOVU AUTOKRATICKOU STOKU, protože se dále nemohla dívat na ty žvásty sebestředných, přechytřelých hnědopichů, pro něž je film prostředkem egoonanie v astrálních svérách pseudoyntelechtuálního jsoucna a také výlevy nezletilých retardů, jejichž projev plný assbookové degenerace a gramatyckích chip rozhodně neposkytne soudnému divákovi jakoukoliv užitečnou informaci.

Ne, že bych Vám chtěl poskytovat i já nějaké užitečné informace, snažím se Vás pouze znechutit!!

Časem jsem zjistil, že to ventilování přetlaků je pro mě opravdu náramná kratochvíle a odreagování od stresuplného života. Moc se mi tam líbilo a užil jsem si spousty lekrace! Když začaly HOMOvy katolické čistky za účelem vytvoření šosácké a bigotní databázičky, plné kultivovaných, upjatých uživatelů, kteří se budou radostně proklikávat přes korejské mobily, švédský nábytek, všechna ta fantastická pojištění a výhodné půjčky k nějaké té informaci o filmu, která už dávno není až tak podstatná, rozhodl jsem se jít do piče.

A tak jsem tady. Na místě, kde vulgarismy mohou volně létat, já nemám za prdelí žádnou inkvizici a nemusím se nikterak krotit. A to si, kurva, pište, že nebudu! Jsem tu hlavně proto, abych poplivával Vaše oblíbená masturbační videa a nutil Vás vzteky třískat myší o podložku a upřímně mě nanávidět. Jak už asi modří vědí, na filmy se dívám výhradně proto, abych se bavil a ne, abych se pak ufilozofoval xmrti nad tím, mezi kterým párem nohou má stonožka kundu a co tím ten který psychopat nebo egomaniak myslel. Považuji se samozřejmě za největšího frajera, jakého znám, mám jako jediný naprosto vytříbený, objektivní homovkus a názory ostatních z duše pohrdám! Takže asi takto:

„Miláčku, proč se někdy nepomilujeme jako ve filmu“, zeptala se nesměle.

No co bych pro ni neudělal!

Tak jsem ji ho vrazil do prdele, vystříkal se jí do huby, otřel si jí ho o kozy a na závěr ji celou pochcal.

Načež jsme zjistili, že asi každý sledujeme jiné filmy.

Každopádně si zvykejte na to, že zde budu za všech okolností nejoblíbenějším uživatelem, smíte mě uctívat, dívky vkleče, a jakákoliv kritika vyvolá Boží hněv!!

Jsem totiž verbal a vládnu tomu tady rukou přísnou, ale spravedlivou. Jsem ztepilý feshák s tělem mladého Apollona, ženy v mé přítomnosti omdlévají, každá si mě touží přebalit a muži se cítí méněcenní. Pod plenami závodně pěstuju jogurtové kultury pro DANONE, tak si na mě vzpomeňte při každé Dobré mámě!

Buďte chvíli trpěliví! Nemám teď moc času, a tak si tu teď jen tak píchám horkou jehlou! Jednou se tu určitě řádně pozvracíte a stránky budou perfektně user unfriendly!

Napsat komentář

